Geoblog.pl    wrzek    Podróże    Tajlandia, Wietnam, Kambodża    Hanoi

Hanoi

Wietnam
Wietnam, Hanoi

Nowy dzien w stolicy Wietnamu zaczynam nieco po szostej bo taka pobudke zafundowali mi w hotelu. Ulice miasta tetnia zyciem od samego rana. Setki skuterow, pelno ludzi, sklepik przy sklepiku. Indie, jak nic Indie :-)

Ludzie nie usmiechaja sie tak jak w Tajlandii... no ale nie ma sie co dziwic... gdybym ja mieszkal w Socjalistycznej Republice... tez bym nie mial powodow do smiechu. Zagadani sa bardzo zyczliwi, staraja sie pomoc, na usmiech odpowiadaja usmiechem, nawet moto-taksowkarze nie sa zbyt natarczywi. Chociaz moj friend-manager z hotelu wlasnie chcial mi sprzedac bilet na pociag za 37$ a na dworcu kupilem go za 23$.

Ciezko sie tu liczy kase... 1$ to kolo 15.000 loklanych papierkow... W koncu zjadlem lokalny obiad... pycha! Chociaz uliczne knajpki raczej odpychaja.

Nastepne dwa dni spedzam w zatoce Ha Long, wiec z duzym prawdopodobienstwem nie bede mial dostepu do netu. Mojej komorki nie udalo mi sie uruchomic. Musi czekac do Kambodzy...

Małgorzata R-P
Małgorzata R-P - 2006-11-19 21:58
oj Wawrzeńcze, gdzie Ciebie zawiało. Pozdrowienia z Lidzbarka Warmińskiego.

Julia
Julia - 2006-11-19 22:13
Ciekawie się śledzi Twoją wyprawę :). Komórki nie masz aktywnej, ale jakie szczęście, że chociaż jest Interent w tym dalekim świecie :)

Anita i Marcin (Lewandy)
Anita i Marcin (Lewandy) - 2006-11-20 18:03
Zazdrościmy Ci tego wyjazdu oczywiście ;-). Niech uda Ci sie wszystko tak, jak sobie zaplanowałeś. Baw sie dobrze, rób fotki, a po powrocie zaproś nas na opowieści, slajdowisko i dobre jedzonko z kuchni wietnamskiej! Uściski Wawrzeku. Pozdrawiamy Cie gorąco.

Kaszkur
Kaszkur - 2006-11-21 10:53
Ty sobie wojażujesz po świecie a Reni zepsuł się alternator ale na szczescie prawdziwy mężczyzna był w pobliżu! :)

Kaszkur - 2006-11-21 11:00
A propos lokalnej waluty, to ja sobie obliczylem, że musisz zaoszczędzić 4000000 (4 milony) wietnamskich papierków, aby zrekompensować koszt nowego alternatora dla Reni Clio Extreme ;-)

Albo pomyśl sobie, że kij z wszystkim i kup sobie tego grilowanego kota, ktorego smakiem rozkoszuje sie kazdy prawdziwy wietnamczyk.