Geoblog.pl    wrzek    Podróże    Tajlandia, Wietnam, Kambodża    Dzien w stolicy
2006

Dzien w stolicy

Kambodża
Kambodża, Phnom Penh

Dzien spedzam na zwiedzaniu stolicy (ciekawy palac i swiatynie) oraz zalatwianu spraw przed wyruszeniem w dzicz. Kupilem dobra mape, wiaderko OFFa i bilet na jutrzejszy autobus do Sen Monoron. Nie pisze o ktorej musze jutro wstac, bo ci co ida rano do pracy mogli by sie zirytowac ;-) W kazdym razie kolejne osiem godzin przesiedze w autobusie.

Po konsultacji z lokalnym "lekarzem lub farmaceuta", ktory dokladnie obejrzal moj plan podrozy, zdecydowalem sie na lykanie antybiotyku - zapobiegawczo przeciw malarii. Z alternatywy "szansa na malarie" i "szansa na zepsuta podroz" wybieram jednak to drugie. No ale mam nadzieje, ze nie jestem tym 1% populacj, ktora nie lubi tego leku.

Julia
Julia - 2006-11-30 22:24
Ojej.... robi się niebezpiecznie - i znów relacje nabierają tempa i grozy! ;]

Kaszkur
Kaszkur - 2006-11-30 23:22
U mnie też jest jak w dzungli. Nie mamy zlewu ani stołu ani kanapy ani krzesła nawet. Sniadanie jemy na kartonie. Czasem jak kawalek kanapki leci na podłogę robi się naprawdę niebezpiecznie bo boimy się że podbrudzi nasze nowiutkie deski podłogowe Kahrsa. Nie gole się od tygodnia bo nie mam lustra. Mysle o tym aby pójść do miejscowego cyrulika aby mi przystrzygł bródkę bo czasem jak jem to zjadam sobie końcówkę wąsa. To jak wyglądam wiem tylko z odbicia lazuru zbiornika retencyjnego. Kuropatwy wydają się całkiem apetyczne. Jest mgła. Z mgły wychodzi zło.... Mając do wyboru zepsutą noc albo ciężki poranek w pracy wybieram to drugie i otwieram kolejne piwko.

A propos wczorajszego wpisu: WYGRALISMY Z LOTOSEM! Chloptasie ze stacji benzynowej dostali bęcki od artystów siatkówki z YDP

Love

Julia
Julia - 2006-12-05 19:11
Super zdjęcia fajnego podróżnika: http://plfoto.com/41961/autor.html (m.in. z Kambodży).